SundayAvenue

Live curious!

Dawn of cooking

Meilę maistui į savo gyvenimą įsileidau prieš ketverius metus. Nepatikėtumėt, bet iki tol tėvų virtuvėje težinojau kur sudėti kasdieniam naudojimui skirti indai, o mano apatiją maistui šeimyna palydėdavo kandžiom replikom. Oi, pamenu kaip pykau. Niršdavau verčiama padėti mamai prieš Kalėdų vakarienę, vaistažolių rinkimas man atrodė beprasmis, o grybavimas ir uogavimas – be proto varginantis darbas. Tačiau dabar tai prisimindama visa tai neraudonuoju. Maisto gaminimui, kaip ir tam tikrų produktų vartojimui, matyt, reikia užaugti. Kur gi pamatysi pyplį besimėgaujantį marinuotom alyvuogėm ar sūriu su mėlynuoju pelėsiu…

Mano atveju mėgstu ir nėmėgstu riba maiste išnyksta kuomet pati atrandu geriausius derinius, receptus atskleidžiančius, mano manymu, priimtiniausias produktų savybes. Galbūt todėl mano namų virtuvė visad pilna emocijų. Kaip sako J. “visos sėkmės ir nesėkmės virtuvėje atspindi tavo pakilimus ir nusileidimus gyvenime”. Todėl niekad negaminu būdama pikta. Nes vienintelis patiekalu besimėgaujantis asmuo tuomet būna po kriaukle pūpsanti šiukšliadėžė. Pati niekad nebūčiau pastebėjus, tačiau J. turbūt teisus sakydamas, kad galėtų knygą parašyti apie gaminamų patiekalų ir mano nuotaikų sąryšį. Taip ir gyvenam. Jei ant stalo garuoja aštrus troškinys, reškias diena buvo įtempta ir jaučiuosi išsekusi, tad manęs geriau neerzinti. Viskas atvirkščiai jei ruošiu salotas. O desertai greičiausiai atkeliauja tik ypatingo įkvėpimo pažymėtom dienom (štai taip iš mūsų kasdienybės beveik pašalinom smaližiavimą).

Ir pabaigai rekomendacija penktadienio popiečio skaitiniams. Žemiškas požiūris į maistą: interviu su Paulium Jurkevičium. Būtent taip, kaip ir aš jį matau.

Su savaitgališkais linkėjimais,

//G.//

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 17, 2011 by in Crafts.

Blog Stats

  • 16,908 hits
